“Veranderen van systeem is voor elk bedrijf een lastige beslissing: je weet dat je vernieuwing en verbetering nodig hebt, maar er zijn altijd wel redenen om het uit te stellen. Werkdruk en de klassieke schrik voor verandering zijn de meest voorkomende uitvluchten. Toch heb ik begin dit jaar de knoop doorgehakt en ben ik overgeschakeld op Travelnote. Ik ben erg blij dat ik de stap gezet heb. Ik ontdek nog elke week nieuwe mogelijkheden en features. Samen met het team van TravelNote bespreken we op regelmatige basis onze bevindingen en noden. Ik moet zeggen: Travelnote speelt erg kort op de bal, met veel begrip en flexibiliteit.”
“Een specialist in maatwerk als NoBeach moet een stevig, modern en flexibel systeem hebben. Wij werken volledig op basis van ervaring, en verkopen enkel hotels die we zelf bezocht hebben. Dat vraagt een 100% focus. We hebben onze keuze voor TravelNote nog geen moment beklaagd. Hun software is erg goed en –ook belangrijk- betaalbaar, en hun service is snel, efficiënt en vriendelijk. Zo hoort het!”
“TravelNote is voor ons een zeer compleet systeem: vanaf het opstellen van een offerte tot het bezorgen van de reisdocumenten, met een gemakkelijke, efficiënte opvolging. De boekhoudkundige verwerking gebeurt snel en goed, en de verschillende mogelijkheden op vlak van mail integratie en bijvoorbeeld statistieken maken dat wij de handen vrij hebben voor het échte werk. En daar gaat het dan ook om! Voor ons is TravelNote een uitstekende partner, die de specificiteiten en de gevoeligheden van de Belgische markt zéér goed kent. Als ik er zo over nadenk … een goed systeem, potverdikke!”
“Het belangrijkste voordeel voor mij – en ik veronderstel dat ik ook voor mijn collega’s mag spreken – is tijdswinst. Dat is essentieel, want als reisagent wil je alles kunnen focussen op verkopen, klantenservice en productontwikkeling. TravelNote is een efficiënt systeem, zodat ik gemakkelijk alle mogelijke boekhoudkundige zaken kan opzoeken. Een technisch detail, maar soms zeer belangrijk: ik kan een bedrag invoeren, en vervolgens een overzicht krijgen van alle betalingen die in relatie staan tot dat bedrag. Ik kan je verzekeren, op de momenten dat je dit soort detailinformatie nodig hebt, is het belangrijk dat dit snel en efficiënt gebeurt!”
“Ik denk dat wij één van de pioniers waren om het systeem van Travelnote te gebruiken. De onvermijdelijke kinderziektes waren er zeer snel uit, voornamelijk omdat ze bij Travelnote vanaf dag één zeer goed geluisterd hebben naar hun klanten, naar hun gebruikers. En, geef toe: in de IT wereld is dat eerder zeldzaam. Travelnote luistert echt naar ons in elke fase: ontwikkeling, opleiding en support. Je voelt dat ze echt geïnteresseerd zijn om een lange termijn samenwerking aan te gaan met hun klanten.“
“Het geheel is zeer logisch opgebouwd, je moet echt geen computerfreak of een specialist zijn om hiermee te werken. Het beste voorbeeld: een nieuwe bediende die opgeleid moet worden, heeft het binnen het uur in de vingers. En dat is natuurlijk heel belangrijk. Voor ons, maar ook voor het zelfvertrouwen van de nieuwe medewerker!”
“Ik ben zonder meer tevreden over de samenwerking. TravelNote beschikt over een clever team, ze bieden een goede service en bij problemen zoeken ze onmiddellijk naar oplossingen. Ik ben inderdaad een tevreden TravelNote gebruiker. Een goed systeem is erg belangrijk, maar minstens even belangrijk is de pro-actieve, service en oplossingsgerichte attitude van het TravelNote team. Dat wil ik wel even onderlijnen.”
“Weet je, vandaag is het voor ons, reisagenten, méér dan ooit belangrijk om te kunnen rekenen op een stevige en flexibele partner in ons automatiseringsproces. Je weet, dat ik overtuigd ben van de waarde en het belang van de échte reisprofessional, de vakman die voor zijn klanten mirakels kan doen, vaak achter de schermen. Wel, wij kunnen vandaag de dag enkel die waarde ten volle uitspelen met een performant automatiseringssysteem als ruggengraat. Voor mij is dat TravelNote, geen discussie.”