TravelNote, gevestigd in Kortrijk, biedt het meest complete software programma aan voor de reisbranche. Met onze uitgebreide backoffice en midoffice solutions ondersteunen we heel wat kantoren in de Benelux. We streven naar een optimale automatisering van de algemene administratie en boekhouding van reisagenten, business agenten en touroperators. Wegens verdere groei zijn we op zoek naar een support medewerker.

Wie ben je?

  • Je bent vlot tweetalig NDL / FR, zowel gesproken als geschreven.
  • Je hebt interesse in IT en/of boekhouding
  • Je bent gedreven, gemotiveerd en flexibel.
  • Je kan vlot overweg met computerprogramma’s.
  • Je bent vriendelijk, vlot in de omgang, geduldig en stressbestendig.
  • Je bent een echte problem solver. Een moeilijke puzzel oplossen, dat geeft jou een kick.
  • Ervaring in de toeristische sector is een pluspunt.

Wat verwachten we van jou?

  • Je helpt en ondersteunt onze klanten bij problemen en vragen omtrent onze eigen software. Dit gebeurt vooral online of telefonisch. Daarbij streef je steeds naar efficiënte assistentie, positieve en heldere communicatie en optimale service.
  • Je maakt documentatie op en houdt onze gebruikers up-to-date over nieuwigheden en aanpassingen binnen onze software. Hiervoor maak je ook mailings op.
  • Je maakt gepersonaliseerde lay-outs op voor onze klanten (bestelbonnen, vouchers,…).
  • Je geeft ook boekhoudkundige support. Indien geen boekhoudkundige kennis ben je bereid een opleiding te volgen.
  • Je organiseert opleidingen/webinars voor onze klanten. De opleidingen/webinars worden gegeven door je collega’s.

Wat hebben wij je te bieden?

  • Een competitief loon met extralegale voordelen.
  • Fulltime job (4/5 ook mogelijk)
  • Een afwisselende functie met veel autonomie.
  • Een open bedrijfscultuur in een jonge en stabiele werkomgeving.

Sta je te springen om ons team te versterken? Laat vandaag nog van je horen! Stuur je motivatiebrief en CV door naar administratie@travelnote.be.